dijous, 20 d’octubre del 2011

20/10/2011


A la sessió d' avui em fet un debat sobre les lectures que el mestre ens va encarregar llegir. Els meus companys han exposat les seves idees, reflexions i dubtes sobre les lectures que han tingut que analitzar i , la veritat, és que totes tenien un contingut que podia suscitar un debat, podia donar, com es diu col·loquialment... " molt de joc". La única llàstima ha estat que no em tingut temps suficient per exposar les idees tots els grups i els últims, on es troba el meu, em tingut que fer una síntesis molt gran sobre el tema treballat. No obstant això, el tema que s’exposava en la meva lectura Internet en el aula,aplicación didáctica de Internet escrit per el nostre professor, Joan Antón . Aquesta lectura  em va fer suscitar un dubte que, per sort, també va sortir a la lectura dels meus companys. D’aquesta manera, van poder parlar una estona sobre el fet en qüestió. El tema anava encaminat a quina podia ser la motivació per un mestre a l' hora de realitzar cursos de reciclatge informàtic, per tal de poder treure el màxim profit de les eines informàtiques en l' entorn educatiu. Es dóna el cas e que Espanya ha fet una forta inversió en l' informàtica per treballar a les aules, però els mestres no acaben d treure tot el profit que aquestes donen. En aquest punt, el nostre professor ha comentat que és important que els mestres realitzin cursos de reciclatge. El problema és que les motivacions a vegades són més propiciades en els augments de punts per poder accedir a escoles públiques o bé un augment en el seu sou al final de mes entre d’ altres. Resulta una mica frustrant veure a mestres solament motivats per l’aspecte econòmic y no pas per la que deuria ser la seva vocació. Sentir-se competent en el teu treball ha estat eclipsat per aspectes més materials. Aquest fet em fa pensar en com seré jo en un futur...em moure per aspecte materials...o realment faré tot allò que sigui necessari per ser competents en el meu treball per pura motivació?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada