La sessió d'avui ha estat a nivell de grup les lectures proporcionades per el professor. Avui he conegut a dues companyes amb les que forma-re grup, l' altra ja la coneixia del any passat. Penso que són dues noies molt simpatiques e intel·ligents que aportaran idees molt recurrents al treball grupal.
Per altra banda, avui hem posat en comú tot lo treballat fora del horari lectiu. Cadascun de nosaltres tenia que lleguir la lectura i extreure aquelles idees que creien més important. Dona la casualitat de que la lectura, titulada Internet en el Aula. Aplicación didáctica de Internet. i publicada a la revista Crítica nº 959, que nosaltres van escollir va ser escrita per el nostre professor. A l' hora de parlar amb el professor sobre el contigut del escrit hem pogut saber el que ell volia transmetre en el seu article en primera persona. Les seves inquietuds anaven adreçades al fet de que avui dia s' inverteix més en infraestructures informatiques que no pas en la formació del professorat. També incideix en el fet de que hauria de haver una mayor inversió en programes informatics que ayudin a crear una interració entrel' alumnat, com ara els blogs, les WIKIS o els Moodle.
Tota aquesta la conversació amb el professor em va suscitar una questió... realment els professors tenen una veritable inquietud per aprendre a dominar les eines informàtiques?...o bé és un fet imposat des de la adminstració. La veritat és que en la mayoria dels casos l'aspecte economic, el fet de poder guanyar una mica més per realitzar els cursos i així aspeirar a cobrir vacants amb una mayor responsabilitat, prima per sobre de les les inquietuds propies d' una persona que vol saber més sobre un aspecte en concret. Una persona motivada per aspectes economics, sota el meu punt de vista, te una motivació.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada